Piątek dla marki

blog

Wiele firm nie ma strategii marki i uważa, że jej nie potrzebuje – do czasu, gdy np. chce tworzyć nową stronę lub prowadzić social media. 

Inni płacą za strategię, ale potem nie wiedzą, jak przełożyć ją na bieżące działania. 

Budowanie marki to codzienna praca na okresowo wypracowywanych fundamentach strategicznych. 

Ale w małej firmie o marce myśli się rzadko. Warto to zmienić – wszystko, co mówisz i robisz, buduje Twój wizerunek. Sprawdzaj więc, jak – najlepiej co piątek.  

Małymi krokami do silnej marki

Czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie?

Nie zaszkodzi porozmawiać. 

W piątek, czy w inny dzień – Ty wybierasz.

Markę raźniej buduje się w zespole. 

 

Zadzwoń

737-325-599

NAPISZ EMAIL'A

Zainteresowany/a współpracą? Zostaw namiary